ログイン 新規登録
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究報告
  2. 教育学習支援情報システム(CLE)
  3. 2017
  4. 2017-CLE-21

Trends and impacts of the BYOD on the Learning Spaces design: an international comparative approach

https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/178549
https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/178549
0bdc3209-b685-4a6c-9b13-f1071173837e
名前 / ファイル ライセンス アクション
IPSJ-CLE17021008.pdf IPSJ-CLE17021008.pdf (1.0 MB)
Copyright (c) 2017 by the Information Processing Society of Japan
オープンアクセス
Item type SIG Technical Reports(1)
公開日 2017-03-14
タイトル
タイトル Trends and impacts of the BYOD on the Learning Spaces design: an international comparative approach
タイトル
言語 en
タイトル Trends and impacts of the BYOD on the Learning Spaces design: an international comparative approach
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh
資源タイプ technical report
著者所属
Paris Ile-de-France Digital University & Kyoto University
著者所属
Kyoto University
著者所属(英)
en
Paris Ile-de-France Digital University & Kyoto University
著者所属(英)
en
Kyoto University
著者名 John, Augeri

× John, Augeri

John, Augeri

Search repository
Shoji, Kajita

× Shoji, Kajita

Shoji, Kajita

Search repository
著者名(英) John, Augeri

× John, Augeri

en John, Augeri

Search repository
Shoji, Kajita

× Shoji, Kajita

en Shoji, Kajita

Search repository
論文抄録
内容記述タイプ Other
内容記述 The Bring Your Own Device (BYOD) massively involved in the Learning Spaces phenomenon, effectively represents a key transformation factor on the institutions' IT, and on the teaching and learning practices. Nevertheless, from countries to other ones, and beside obvious similarities, interesting differences - some of them culturally related - are observed in the BYOD implementation inside the Learning Spaces. This paper uses an international comparative study's first results to address the BYOD topic applied to Learning Spaces design around the world.
論文抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 The Bring Your Own Device (BYOD) massively involved in the Learning Spaces phenomenon, effectively represents a key transformation factor on the institutions' IT, and on the teaching and learning practices. Nevertheless, from countries to other ones, and beside obvious similarities, interesting differences - some of them culturally related - are observed in the BYOD implementation inside the Learning Spaces. This paper uses an international comparative study's first results to address the BYOD topic applied to Learning Spaces design around the world.
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12496725
書誌情報 研究報告教育学習支援情報システム(CLE)

巻 2017-CLE-21, 号 8, p. 1-6, 発行日 2017-03-14
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2188-8620
Notice
SIG Technical Reports are nonrefereed and hence may later appear in any journals, conferences, symposia, etc.
出版者
言語 ja
出版者 情報処理学会
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-01-20 05:04:44.031680
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3