Item type |
Symposium(1) |
公開日 |
2014-10-31 |
タイトル |
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タイトル |
AI platform for supporting believable combat in role-playing games |
タイトル |
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言語 |
en |
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タイトル |
AI platform for supporting believable combat in role-playing games |
言語 |
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言語 |
eng |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_5794 |
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資源タイプ |
conference paper |
著者所属 |
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筑波大学大学院システム情報工学研究科知能機能システム専攻 |
著者所属 |
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筑波大学システム情報系 |
著者所属(英) |
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en |
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Department of Intelligent Interaction Technologies, Graduate School of Systems and Information Engineering, University of Tsukuba |
著者所属(英) |
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en |
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Faculty of Engineering, Information and Systems, University of Tsukuba |
著者名 |
ベルナッキャ, マッテオ
星野, 准一
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著者名(英) |
Matteo, Bernacchia
Jun'ichi, Hoshino
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論文抄録 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
In this paper we present an AI architecture based on multi-agent system and the BDI model to improve character believability during the combat phase of role-playing games. |
論文抄録(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
In this paper we present an AI architecture based on multi-agent system and the BDI model to improve character believability during the combat phase of role-playing games. |
書誌情報 |
ゲームプログラミングワークショップ2014論文集
巻 2014,
p. 139-144,
発行日 2014-10-31
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出版者 |
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言語 |
ja |
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出版者 |
情報処理学会 |