Item type |
Trans(1) |
公開日 |
2021-01-15 |
タイトル |
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タイトル |
データ分析によるコンタクトセンタ効率化DX:いつだれがどこに電話をかければよいか |
タイトル |
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言語 |
en |
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タイトル |
Contact center DX by data analysis -When, who, where operators call to- |
言語 |
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言語 |
jpn |
キーワード |
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主題Scheme |
Other |
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主題 |
[一般投稿論文] データ分析, DX, コンタクトセンタ |
資源タイプ |
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資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
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資源タイプ |
journal article |
著者所属 |
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日本電信電話株式会社/慶應義塾大学 |
著者所属 |
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日本電信電話株式会社 |
著者所属 |
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日本電信電話株式会社 |
著者所属 |
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慶應義塾大学 |
著者所属(英) |
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en |
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Smart Data Science Center, Nippon Telegraph and Telephone Corporation / Department of Information and Computer Science, Keio University |
著者所属(英) |
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en |
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Smart Data Science Center, Nippon Telegraph and Telephone Corporation |
著者所属(英) |
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en |
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Smart Data Science Center, Nippon Telegraph and Telephone Corporation |
著者所属(英) |
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en |
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Department of Information and Computer Science, Keio University |
著者名 |
石井, 方邦
槇, 俊孝
大森, 久美子
大槻, 知明
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著者名(英) |
Masakuni, Ishii
Toshitaka, Maki
Kumiko, Oomori
Tomoaki, Ohtsuki
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論文抄録 |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
本稿では,営業のあり方に関するデジタルトランスフォーメーションの一環として,アウトバウンドのコンタクトセンタの架電に関する改善を行った.現在蓄積されている顧客情報や過去の訪問履歴・通話履歴を利用してデータ分析を適用することで優先顧客リストを生成し,電話のオペレータが営業担当者への取次ができる確率を15%以上向上した. |
論文抄録(英) |
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内容記述タイプ |
Other |
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内容記述 |
In this paper, we improved the call of outbound contact centers as part of the sales digital transformation. We generated a priority customer list by data analysis with the accumulated customer information and past visit history/call history. Using this list improved the success rate that the telephone operators can give propositions to sales representatives by 15%. |
書誌レコードID |
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収録物識別子タイプ |
NCID |
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収録物識別子 |
AA12894091 |
書誌情報 |
情報処理学会論文誌デジタルプラクティス(TDP)
巻 2,
号 1,
p. 1-8,
発行日 2021-01-15
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ISSN |
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収録物識別子タイプ |
ISSN |
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収録物識別子 |
2435-6484 |
出版者 |
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言語 |
ja |
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出版者 |
情報処理学会 |