ログイン 新規登録
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究報告
  2. 教育学習支援情報システム(CLE)
  3. 2022
  4. 2022-CLE-37

Improvement of Page Segmentation Model for Analytics of Handwritten Notes

https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/218272
https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/218272
62137b70-6a63-48f9-b92b-7d620f19e98f
名前 / ファイル ライセンス アクション
IPSJ-CLE22037010.pdf IPSJ-CLE22037010.pdf (1.2 MB)
Copyright (c) 2022 by the Information Processing Society of Japan
オープンアクセス
Item type SIG Technical Reports(1)
公開日 2022-06-04
タイトル
タイトル Improvement of Page Segmentation Model for Analytics of Handwritten Notes
タイトル
言語 en
タイトル Improvement of Page Segmentation Model for Analytics of Handwritten Notes
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 セッション3
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh
資源タイプ technical report
著者所属
Kyushu University
著者所属
Kyushu University
著者所属
Kyushu University
著者所属(英)
en
Kyushu University
著者所属(英)
en
Kyushu University
著者所属(英)
en
Kyushu University
著者名 Yunyu, Zhou

× Yunyu, Zhou

Yunyu, Zhou

Search repository
Tsubasa, Minematsu

× Tsubasa, Minematsu

Tsubasa, Minematsu

Search repository
Atsushi, Shimada

× Atsushi, Shimada

Atsushi, Shimada

Search repository
著者名(英) Yunyu, Zhou

× Yunyu, Zhou

en Yunyu, Zhou

Search repository
Tsubasa, Minematsu

× Tsubasa, Minematsu

en Tsubasa, Minematsu

Search repository
Atsushi, Shimada

× Atsushi, Shimada

en Atsushi, Shimada

Search repository
論文抄録
内容記述タイプ Other
内容記述 Student's handwritten notes contain text, formula, graph. In our previous study, we used the U-Net model and post-processing to segment handwritten notes and used the segmentation results to analyze students' learning behavior. In this paper, we use the improved U-Net model to complete page segmentation, and in the case of not using Post Processing, the performance of this model is close to what we have used before, also use the obtained experimental results to analyze the students' learning behavior. On the other hand, the analyze of the mutual promotion effect of the two tasks in the multi-task model is reported.
論文抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 Student's handwritten notes contain text, formula, graph. In our previous study, we used the U-Net model and post-processing to segment handwritten notes and used the segmentation results to analyze students' learning behavior. In this paper, we use the improved U-Net model to complete page segmentation, and in the case of not using Post Processing, the performance of this model is close to what we have used before, also use the obtained experimental results to analyze the students' learning behavior. On the other hand, the analyze of the mutual promotion effect of the two tasks in the multi-task model is reported.
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12496725
書誌情報 研究報告教育学習支援情報システム(CLE)

巻 2022-CLE-37, 号 10, p. 1-6, 発行日 2022-06-04
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2188-8620
Notice
SIG Technical Reports are nonrefereed and hence may later appear in any journals, conferences, symposia, etc.
出版者
言語 ja
出版者 情報処理学会
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-01-19 15:12:23.533926
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3