ログイン 新規登録
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. シンポジウム
  2. シンポジウムシリーズ
  3. ゲームプログラミングワークショップ(GPWS)
  4. 2012

Local Network Parallelization Computing System for Computer Game Programs

https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/91368
https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/91368
be97b8fe-73c6-4ead-ae8b-7c65e7b6a8ce
名前 / ファイル ライセンス アクション
IPSJ-GPWS2012032.pdf IPSJ-GPWS2012032.pdf (463.0 kB)
Copyright (c) 2012 by the Information Processing Society of Japan
オープンアクセス
Item type Symposium(1)
公開日 2012-11-09
タイトル
タイトル Local Network Parallelization Computing System for Computer Game Programs
タイトル
言語 en
タイトル Local Network Parallelization Computing System for Computer Game Programs
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_5794
資源タイプ conference paper
著者所属
Department of Computer Science & Information Engineering, National Dong Hwa University
著者所属
Department of Computer Science & Information Engineering, National Dong Hwa University
著者所属
Department of Information Management, Chang Jung Christian University
著者所属
Department of Applied Mathematics, Chung Yuan Christian University
著者所属(英)
en
Department of Computer Science & Information Engineering, National Dong Hwa University
著者所属(英)
en
Department of Computer Science & Information Engineering, National Dong Hwa University
著者所属(英)
en
Department of Information Management, Chang Jung Christian University
著者所属(英)
en
Department of Applied Mathematics, Chung Yuan Christian University
著者名 Shi-JimYen SuTsan-Cheng Shun-ChinHsu Jr-ChangChen

× Shi-JimYen SuTsan-Cheng Shun-ChinHsu Jr-ChangChen

Shi-JimYen
SuTsan-Cheng
Shun-ChinHsu
Jr-ChangChen

Search repository
著者名(英) Shi-Jim, Yen Su, Tsan-ChengSu Hsu, Shun-Chin Chen, Jr-Chang

× Shi-Jim, Yen Su, Tsan-ChengSu Hsu, Shun-Chin Chen, Jr-Chang

en Shi-Jim, Yen
Su, Tsan-ChengSu
Hsu, Shun-Chin
Chen, Jr-Chang

Search repository
論文抄録
内容記述タイプ Other
内容記述 This paper proposed the Local Network Parallelization Computing (LNPC) system, which is suitable to excuse computer games in parallel. The LNPC system is a job-level system. The experimental results show that the LNPC system can decrease the communication time of the computer game program and increase the performance. It is useful in solving specific games and computer game competitions.
論文抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 This paper proposed the Local Network Parallelization Computing (LNPC) system, which is suitable to excuse computer games in parallel. The LNPC system is a job-level system. The experimental results show that the LNPC system can decrease the communication time of the computer game program and increase the performance. It is useful in solving specific games and computer game competitions.
書誌情報 ゲームプログラミングワークショップ2012論文集

巻 2012, 号 6, p. 175-178, 発行日 2012-11-09
出版者
言語 ja
出版者 情報処理学会
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-01-21 15:32:43.947254
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3