ログイン 新規登録
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究報告
  2. 高度交通システムとスマートコミュニティ(ITS)
  3. 2001
  4. 18(2000-ITS-004)

道路交通のダイナミクス(V):-疎な交通流下における単一交差点の信号の最適制御へのアプローチ-

https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/45921
https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/45921
feba7bb9-e49e-4cae-b475-6f32286e1e59
名前 / ファイル ライセンス アクション
IPSJ-ITS00004001.pdf IPSJ-ITS00004001.pdf (536.2 kB)
Copyright (c) 2001 by the Information Processing Society of Japan
オープンアクセス
Item type SIG Technical Reports(1)
公開日 2001-03-02
タイトル
タイトル 道路交通のダイナミクス(V):-疎な交通流下における単一交差点の信号の最適制御へのアプローチ-
タイトル
言語 en
タイトル Road Traffic Dynamics (V) : -An Approach to the Optimal Signal Control for a Single Intersection in Case of a Sparse Traffic Flow-
言語
言語 jpn
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh
資源タイプ technical report
著者所属
東北文化学園大学
著者所属
東北文化学園大学
著者所属
東北文化学園大学
著者所属
東北文化学園大学
著者所属
東北文化学園大学
著者所属(英)
en
TOHOKU BUNKA GAKUEN UNIV.
著者所属(英)
en
TOHOKU BUNKA GAKUEN UNIV.
著者所属(英)
en
TOHOKU BUNKA GAKUEN UNIV.
著者所属(英)
en
TOHOKU BUNKA GAKUEN UNIV.
著者所属(英)
en
TOHOKU BUNKA GAKUEN UNIV.
著者名 高木, 相 谷口, 正成 藤木, 澄義 神村, 伸一 鈴木, 伸夫

× 高木, 相 谷口, 正成 藤木, 澄義 神村, 伸一 鈴木, 伸夫

高木, 相
谷口, 正成
藤木, 澄義
神村, 伸一
鈴木, 伸夫

Search repository
著者名(英) Tasuku, Takagi Masanari, Taniguchi Sumiyoshi, Fujiki Shinichi, Kamimura Nobuo, Suzuki

× Tasuku, Takagi Masanari, Taniguchi Sumiyoshi, Fujiki Shinichi, Kamimura Nobuo, Suzuki

en Tasuku, Takagi
Masanari, Taniguchi
Sumiyoshi, Fujiki
Shinichi, Kamimura
Nobuo, Suzuki

Search repository
論文抄録
内容記述タイプ Other
内容記述 一つの交差点において赤信号で出来た車両列が,上下流,左右流ともに次の青信号時間内で解決する条件下(疎な交通流下)では,この交差点が他の交差点の影響を受けないことから,独立した交差点として取り扱うことが出来る.この条件下でもっとも効率のよい交通流を得る信号制御のあり方(最適制御)を考察する.
論文抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 In the case of a vehicle queue at an intersection, which was raised during red signal period, vanishes during subsequent green signal period, for both up-down and right-left car flows, the intersection can be independent of the other neighbouring intersections. Under such a condition of sparse traffic situation, we discuss the optimal signal control method for the most effective traffic flow condition.
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11515904
書誌情報 情報処理学会研究報告高度交通システム(ITS)

巻 2001, 号 18(2000-ITS-004), p. 1-6, 発行日 2001-03-02
Notice
SIG Technical Reports are nonrefereed and hence may later appear in any journals, conferences, symposia, etc.
出版者
言語 ja
出版者 情報処理学会
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-01-22 09:44:39.454464
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3