ログイン 新規登録
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 研究報告
  2. 知能システム(ICS)
  3. 2019
  4. 2019-ICS-196

接遇訓練のための対話型顧客エージェント設計の基礎検討

https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/197762
https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/197762
f3211323-617c-4d6b-8ad1-c7a533f82037
名前 / ファイル ライセンス アクション
IPSJ-ICS19196002.pdf IPSJ-ICS19196002.pdf (2.1 MB)
Copyright (c) 2019 by the Institute of Electronics, Information and Communication Engineers This SIG report is only available to those in membership of the SIG.
ICS:会員:¥0, DLIB:会員:¥0
Item type SIG Technical Reports(1)
公開日 2019-06-14
タイトル
タイトル 接遇訓練のための対話型顧客エージェント設計の基礎検討
タイトル
言語 en
タイトル Fundamental Study on Dialog System for Customer Service Training
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 対話・生成
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh
資源タイプ technical report
著者所属
筑波大学大学院システム情報工学研究科
著者所属
筑波大学大学院システム情報工学研究科
著者所属
筑波大学大学院システム情報工学研究科
著者所属
筑波大学大学院システム情報工学研究科
著者所属
山梨大学大学院総合研究部
著者所属
筑波大学大学院システム情報工学研究科
著者所属
筑波大学大学院システム情報工学研究科
著者所属(英)
en
Pacuity of University of Tsukuba
著者所属(英)
en
Pacuity of University of Tsukuba
著者所属(英)
en
Pacuity of University of Tsukuba
著者所属(英)
en
Pacuity of University of Tsukuba
著者所属(英)
en
Faculty of University of Yamanashi
著者所属(英)
en
Pacuity of University of Tsukuba
著者名 飯田, 宗一郎

× 飯田, 宗一郎

飯田, 宗一郎

Search repository
藤田, 智

× 藤田, 智

藤田, 智

Search repository
王, 東皓

× 王, 東皓

王, 東皓

Search repository
大河原, -輝

× 大河原, -輝

大河原, -輝

Search repository
西崎, 博光

× 西崎, 博光

西崎, 博光

Search repository
宇津呂, 武仁

× 宇津呂, 武仁

宇津呂, 武仁

Search repository
星野, 准一

× 星野, 准一

星野, 准一

Search repository
著者名(英) Soichiro, Iida

× Soichiro, Iida

en Soichiro, Iida

Search repository
Satoru, Fujita

× Satoru, Fujita

en Satoru, Fujita

Search repository
Donghao, Wang

× Donghao, Wang

en Donghao, Wang

Search repository
Kazuki, Ogawara

× Kazuki, Ogawara

en Kazuki, Ogawara

Search repository
Hiromitsu, Nishizaki

× Hiromitsu, Nishizaki

en Hiromitsu, Nishizaki

Search repository
Takehito, Utsuro

× Takehito, Utsuro

en Takehito, Utsuro

Search repository
Junichi, Hoshino

× Junichi, Hoshino

en Junichi, Hoshino

Search repository
論文抄録
内容記述タイプ Other
内容記述 サービス業においては,顧客の納得感や満足を得るための接遇 (せつぐう) が重要な役割を果たす.本稿では,スタッフ役の訓練者と顧客エージェントの音声対話により,多様な接遇シナリオによるトレーニングを実施できる客側対話システムを提案する.
論文抄録(英)
内容記述タイプ Other
内容記述 In the service industry, customer service is important to obtain satisfaction and harnessing brand loyalty. In this paper, we present customer service training system that staff trainee can exercise various situations by speech conversation with customer agent.
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11135936
書誌情報 研究報告知能システム(ICS)

巻 2019-ICS-196, 号 2, p. 1-6, 発行日 2019-06-14
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2188-885X
Notice
SIG Technical Reports are nonrefereed and hence may later appear in any journals, conferences, symposia, etc.
出版者
言語 ja
出版者 情報処理学会
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2025-01-19 22:13:09.205885
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3