@techreport{oai:ipsj.ixsq.nii.ac.jp:00186720,
 author = {山口, 郁博 and 管谷, 由紀子 and 内田, 栄子 and 尾方, 睦望 and Ikuhiro, Yamaguchi and Yukiko, Sugaya and Eiko, Uchida and Mutsumi, Ogata},
 issue = {7},
 month = {Mar},
 note = {認知症ケア充実を図るためには,ケア提供者間 (多職種) の連携やエビデンス (先行研究) の学びが必要である.講演者らは,健康情報学分野の研究者,看護師,臨床美術士,音楽療法士,社会福祉士などを構成員とする共学活動を実施している.本稿ではこの活動の特徴である 「エビデンスイン ・ ナラティブアウト」 の考え方とそれに基づいた活動の成果について報告する., For improving care for individuals with dementia, multi-disciplinary cooperation and learning “evidence” (previous studies) are of importance. The authors have an activity to learn together whose participants consist of a health informatics researcher, a nurse, a clinical art therapist, a music therapist and a social worker. This paper introduce the concept of “Evidence-In and Narrative-Out” on which the activity is based and some outcomes of the activity.},
 title = {認知症ケア充実を目指すエビデンスイン・ナラティブアウト型多職種共学活動},
 year = {2018}
}