@techreport{oai:ipsj.ixsq.nii.ac.jp:00178443,
 author = {上田, 磨歩 and 鈴木, 裕利 and 山下, 隆義 and 板井, 陽俊 and 石井, 成郎 and Maho, Ueda and Yuri, Suzuki and Takayoshi, Yamashita and Akitoshi, Itai and Norio, Ishii},
 issue = {17},
 month = {Mar},
 note = {著者らは,これまでペア活動によるプログラミングの授業に関して様々な評価,分析,および,改善を行ってきた.本稿では,授業の改善によって確認された学習行動の変化に着目して評価した.具体的には,モデリング,および,プログラミング活動に関する分析の結果について報告する., The authors have evaluated the pair activity in programming classes in several ways, then conducted analyses and improvements. In this paper, the evaluation is focused on the development confirmed by improving the classes. To be more precise, we report the results of the analysis about modeling and programming activity.},
 title = {ペア活動によるプログラミング授業における学習行動に関する考察},
 year = {2017}
}