WEKO3
アイテム
セール指向Eコマース商品グループ管理の一方式
https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/68394
https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/68394e03d990e-1014-470b-abad-6615a85c1ca6
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Copyright (c) 2010 by the Information Processing Society of Japan
|
|
オープンアクセス |
Item type | SIG Technical Reports(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2010-03-11 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | セール指向Eコマース商品グループ管理の一方式 | |||||||
タイトル | ||||||||
言語 | en | |||||||
タイトル | A sale oriented product group management method on E commerce | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 効果的情報提供と評価 | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh | |||||||
資源タイプ | technical report | |||||||
著者所属 | ||||||||
東京電機大学情報環境学部 | ||||||||
著者所属 | ||||||||
東京電機大学情報環境学部 | ||||||||
著者所属 | ||||||||
東京電機大学情報環境学部 | ||||||||
著者所属 | ||||||||
東京電機大学情報環境学部 | ||||||||
著者所属 | ||||||||
東京電機大学情報環境学部 | ||||||||
著者所属(英) | ||||||||
en | ||||||||
Tokyo Denki University, School of Information Environment | ||||||||
著者所属(英) | ||||||||
en | ||||||||
Tokyo Denki University, School of Information Environment | ||||||||
著者所属(英) | ||||||||
en | ||||||||
Tokyo Denki University, School of Information Environment | ||||||||
著者所属(英) | ||||||||
en | ||||||||
Tokyo Denki University, School of Information Environment | ||||||||
著者所属(英) | ||||||||
en | ||||||||
Tokyo Denki University, School of Information Environment | ||||||||
著者名 |
坂井, 貴彦
× 坂井, 貴彦
|
|||||||
著者名(英) |
Takahiko, Sakai
× Takahiko, Sakai
|
|||||||
論文抄録 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | ネットショップでは,ページのアクセス率や商品の購入率向上のため,人気商品のきめ細かいサービスを行うセール画面が重要となる.ところが,その画面作成と同時に,複雑化したセール内容 (値引き率やセール機関など) の設定を高効率・高信頼に行う為の商品データベースの管理が必要不可欠となる.この為,セール管理ページを作成すれば,セール画面の自動構築・対話修正とセールする商品グループ毎の商品 DB の自動/対話更新が一括かつ,セール期間に対応して動的にできる方式を提案した. | |||||||
論文抄録(英) | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | In the net shop business, such a sale as providing attractive services for popular goods becomes important for the access rate and purchase rate improvement of the shop web page. However, not only collaborated web page design but also highly efficient and highly reliable product management are required. To satisfy this need on E-commerce, a sale orient product group management method is proposed. In this method,Using a sale management Web-page, automatic construction and interactive modification of sale pages as well as automatic/interactive update of DB for each sale product group can be done simultaneously and dynamically, synchronized with sale service duration. | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA1155524X | |||||||
書誌情報 |
研究報告グループウェアとネットワークサービス(GN) 巻 2010-GN-75, 号 19, p. 1-7, 発行日 2010-03-11 |
|||||||
Notice | ||||||||
SIG Technical Reports are nonrefereed and hence may later appear in any journals, conferences, symposia, etc. | ||||||||
出版者 | ||||||||
言語 | ja | |||||||
出版者 | 情報処理学会 |