WEKO3
アイテム
イベント駆動型動画広告配信システムの提案と実装
https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/34539
https://ipsj.ixsq.nii.ac.jp/records/3453986d9943c-1d9d-4e87-9b26-1120183c1688
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
Copyright (c) 2004 by the Information Processing Society of Japan
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オープンアクセス |
Item type | SIG Technical Reports(1) | |||||||
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公開日 | 2004-03-05 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | イベント駆動型動画広告配信システムの提案と実装 | |||||||
タイトル | ||||||||
言語 | en | |||||||
タイトル | A Proposal and its Implementation of the Event Driven Animated Internet Commercial Distribution System | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | jpn | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_18gh | |||||||
資源タイプ | technical report | |||||||
著者所属 | ||||||||
金澤工業大学工学部 | ||||||||
著者所属 | ||||||||
金澤工業大学工学部 | ||||||||
著者所属 | ||||||||
金澤工業大学工学部 | ||||||||
著者所属 | ||||||||
金澤工業大学工学部 | ||||||||
著者所属(英) | ||||||||
en | ||||||||
Faculty of Engineering, Kanazawa Institute of Technology | ||||||||
著者所属(英) | ||||||||
en | ||||||||
Faculty of Engineering, Kanazawa Institute of Technology | ||||||||
著者所属(英) | ||||||||
en | ||||||||
Faculty of Engineering, Kanazawa Institute of Technology | ||||||||
著者所属(英) | ||||||||
en | ||||||||
Faculty of Engineering, Kanazawa Institute of Technology | ||||||||
著者名 |
中沢, 実
× 中沢, 実
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著者名(英) |
Minoru, Nakazawa
× Minoru, Nakazawa
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論文抄録 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | ブロードバンドの急速な普及に伴いインターネット広告もストリーミングを応用した動画技術が使われ始めている.これまでインターネット広告の効果についての調査・検討がなされ,動画広告に関する有効性は様々な研究にて検証されている.しかしながら,動画広告はコスト・運営面で,多くの問題を抱えている.本稿では,従来のスケジューリングされた広告コンテンツを読み込ませ,あらかじめ定められた範囲のみでの広告配信とは異なり,ユーザ(利用者)に対して,様々な場面・詳細なタイミングで広告配信を可能にする方式の提案とその実装方法について述べる. | |||||||
論文抄録(英) | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | Along with the rapid spread of broadband, streaming style animation are being adopted in the field of internet commercial As proven by many studies, the current application of the animated internet commercial is quite effective. By considering the application from viewpoints such as cost and use case, however, there are still a lot of problems. This paper presents a new method of commercial broadcast and its implementation. Generally, traditional methods only read scheduled commercial contents and do commercial broadcast within a specified region. By contrast, the proposed method enables commercial broadcasting under various use cases and detailed timing for different users(customers). | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AN10116224 | |||||||
書誌情報 |
情報処理学会研究報告マルチメディア通信と分散処理(DPS) 巻 2004, 号 22(2003-DPS-117), p. 157-162, 発行日 2004-03-05 |
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Notice | ||||||||
SIG Technical Reports are nonrefereed and hence may later appear in any journals, conferences, symposia, etc. | ||||||||
出版者 | ||||||||
言語 | ja | |||||||
出版者 | 情報処理学会 |